Regulamin

z dnia

Regulamin zakupów w sklepie internetowym....

1. Przedsiębiorca Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adres www.wszystko.pl jest F.P.H.U. DK-ART. Damian Salawa (zwana dalej DK-ART), posiadająca Regon: 122795806, NIP: 6811956385 adres: Stróża 637, 32-431 Stróża k/Myślenic 2. Zasady działania sklepu internetowego firmy DK-ART DK-ART prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej Mediclean oraz innych marek znajdujących w ofercie sklepu. 3. Zamawianie towarów 3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową e-multimarket24.pl 3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. 3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy. Zgodnie z zamieszczonymi informacjami na temat produktu. Firma DK-ART. Zastrzega sobie prawo do błędów w opisie lub zdjęciu produktu zawartych na stronie e-multimarket24.pl. 4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja 4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „DODAJ DO KOSZYKA”. 4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w pozycji „Koszyk”. 4.3. Po wybraniu opcji "Przejdź do realizacji zamówienia”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru. 4.4. Przez zalogowanie Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu. 4.5. Po wybraniu sposobu dostawy na podany adres i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób dostawy/płatności. 4.6. W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu dostawy/płatności należy kliknąć inny wybrany sposób dostawy/płatności. 4.7. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. klikając w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie www.e-multimarket24.pl Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane. 4.8. E-mail potwierdzający wpłynięcie zamówienia Klienta zostanie wysłany na adres emailowy podany w danych logowania. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia. 4.9. Firma DK-ART może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia. 5. Ceny Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez DK-ART zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych. DK-ART zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw. 6. Dostępność zamówionych towarów Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o produkcie – . Produktu niedostępny nie można dodać do koszyka ani do listy życzeń („przechowalni”). 7. Realizacja niepełnego zamówienia W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta). Jeśli Klient nie chce, by zamówienie częściowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone na podane przez klienta dane. 8. Sposób odbioru zamówienia i czas realizacji zamówienia UWAGA: dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski. 8.1. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu – w przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze. W przypadku płatności online – po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto DK-ART. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres , wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 5 (słownie: pięciu) dni roboczych. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego , od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi. Klient jest zobowiązany do podjęcia zamówienia i uiszczenia zapłaty za zamówiony towar bez możliwości odmowy zamówienia. 8.2. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7-12 dni roboczych. 9. Formy płatności za zamówienie 9.1. Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki kurierskiej. 9.2.. Firma DK-ART. Udostępnia nr konta bankowego: KONTO Z LWEM Direct w PLN 77 1050 1445 1000 0091 4556 6932 10. Umowa sprzedaży Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.dkshop.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Umowa może być zawarta w języku polskim. 11. Wykonanie umowy – termin DK-ART zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 5 dni roboczych, od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy. 12. Koszt dostawy Uwaga: Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności: w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności online wynosi 18,49 pln brutto, w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności za pobraniem wynosi 25 pln brutto 13. Zwrot rzeczy – odstąpienie od umowy Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i zwrócić towar w dłuższym z terminów: 30 dni od daty sprzedaży lub 10 dni od daty odebrania zamówienia.Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na piśmie – można to zrobić na przykład przez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy Towar nie może nosić śladów użycia, towar nie może być rozpieczętowany, bądź uszkodzony. 14. Reklamacje Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym DK-ART może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową. Reklamację można złożyć na adres firmowy: F.P.H.U. DK-ART. Damian Salawa Stróża 637, 32-431 Stróża k/Myślenic lub drogą pocztową. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja”, a następnie odesłać towar przesyłką opłaconą przez Klienta na adres: F.P.H.U. DK-ART. Damian Salawa Stróża 637, 32-431 Stróża k/Myślenic.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, DK-ART wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru. W przypadku wymiany towaru DK-ART zwróci Klientowi również koszty wysyłki towaru z esklepu do Klienta, jeżeli Klient był nimi obciążony i zostały one uiszczone przy zamówieniu. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient otrzyma także zwrot poniesionych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu DK-ART.W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji. DK-ART. umożliwia Klientom składającym reklamację, odesłanie wadliwego towaru kurierem na koszt DK-ART. W tym celu wymagane jest wypełnienie przez Klienta formularza reklamacji (dołączonego do zamówienia) oraz wysłanie za pośrednictwem adresu mailowego (biuro@dkart24.pl) informacji z danymi adresowymi wraz z zdjęciami uszkodzonego produktu, skąd kurier powinien odebrać przesyłkę z reklamowanymi produktami. 15. Rezygnacja z zamówienia Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia jeśli towar jest uszkodzony lub nie spełnia charakterystyki produktów. 16. Pliki Cookies Serwis www.wszystko.pl wykorzystuje pliki cookies. Informacji zarejestrowanych w plikach cookies używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli Użytkownik pozostawi te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność serwisu. 17. Postanowienia końcowe Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. DK-ART nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta. 17.1. Przetwarzanie danych osobowych Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez LPP S.A. danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia. 17.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy – DK-ART 17.3. Administrator Danych Osobowych Administratorem danych osobowych jest F.P.H.U. DK-ART. Damian Salawa Stróża 637, 32- 431 Stróża k/Myślenic. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.